20 July 2012

Suchan Shipuden

Bismillahhirrahmanirrahim

Assalamualaikum

bulan 28/12/2011 ari tu aku dah selamat dapat anak buah. hehe ! kakak Incit Somi selamat melahirkan bayi perempuan yang semangat ! comel ! mata sepet macam anak cina jek.. Sarah Zhufairah.. tapi kalau famly sebelah mertua aku ni.. panggil die Sachan / Suchan / Puden ! hehe ! comel kan ? Kak ipar aku dengan adek² ipar aku memang penggemar kartun jepun ni.. sebab tu yang ade 'chan' tu.. memula nama die Sachan.. SArah + CHAN.. tapi lelama panggil cam tak best.. Tuka jadi Suchan.. pastu atok sedara die panggil die Pudennnn.. Pastu aku rangkum semua sekali aku panggil die Suchan Shipuden ! hehe  ! sekarang umur die 7 bulan kalau tak salah.. and.. bakal jadi Kakak ! happy for may sister in law :) makin besar family depa...

beberapa jam selepas dilahirkan.. semangat kan ? seyes ase nak geget pipi !! 




Suchan dengan Ibu :)
demam.. syiannyerr..

dah makin chantek ! :)




tatatititutu ~~ 





(^_^)V
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...