04 July 2013

Bazaar Miros 2013

Busy betol aku minggu nih.

Minggu ni berlangsungnya Kejohanan Badminton Tertutup Miros. Aku pulak bendahari dalam ajk kejohanan nih. Haihhhh ! Berserabuttt !! Bab pegang duit orang ni kan TAK BEST ! Huhu ! Pastu aku la jugak peserta. Pastu aku kena pindah workstation.  Haihhhh !! TAPI aku bukan nak cerita yang tu.... In Shaa Allah aku akan cerita di next entry..

Hari ni.. berlangsungnya Bazaar Miros. Aku, Rara , Dayah , Uyah, Liya tak lepaskan peluang untuk mencuba nasib. Sewa meja RM20 jek. Kira okay lah tuu.. suka-suka.. Nak try naseb kan.....

Dayah jual kain pasang. Uyah jual shawl custom made. *memang cantek2* Rara jual blous... Liya jual jubah import from Egypt.  *adik dia beli stok kat sana *. Aku jual blous.. Barang-barang kitorNg dah murah gila dah.. tapi... bukan rezeki la... Takpe.. maybr rezeki di tempat lain.. ;)

Bazaar Miros ni ada setaun sekali ja. Berlangsung selama 1 hari sahaja. So, suka - suka memasing try naseb la. ;) Miros letak syarat.. kalau jadi peniaga.. kena amek cuti... disebabkan cuti aku tinggal 2 hari ja... so.. aku amek keputusan.. tak nak cuti. HEHEHE ! Nasib baik la Dayah sanggup jaga. Uyah pon tak boleh cuti. Liya pon same. Rara datang bila nak dekat tengah hari. Yea la.. orang tu suri rumah sepenuh masa sekarang ni...

Eh ! Lupa pulak.. kat Bazar Miros ni ada jual makanan jugak. Macam - macam ada la... sediakan ongkoss dengan secukopnye jerkkk... ;)

In Shaa Allah.. kalau ada rezeki.. next year nak join lagi... kannn kawan-kawan H2m ? ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...