05 January 2015

Bye 2014 , hye 2015

2014.
Tahun yang menyedihkan untuk negara.
ok.. tak mau cakap pasal negara. sebab aku tau... rata-rata orang yang baca blog aku ni org Malaysia. so, aku rasa dah tau dah. heee !

Untuk diri sendiri.

2014 adalah tahun yang sangat mencabar buat aku. tahun ni jugak aku dah kenal kawan tikam belakang. sesapa yang penah rasa.. mesti tau macam mana rasa sakit hati tu. kita layan dia elok. rupanya tikam kita dari blakang. fuhh ! sabaq ja lah.. ok abaikan. 

Permulaan 2015 aku.. agak kurang cantekk . walaupon tak sampai sebulan lagi... heeee :D 

Balik dari jumpa Mie, aku demam pulak. nak dijadikan cerita. Malam tadi.. masa dok berkemas-kemas untuk aku outstation hari ni.. aku tersedak. jenis tersedak penas kat tekak tu. perghhh ! minum air masak x kena.. minum susu tak kena... lama-lama aku biar je. elok sendiri.. 

masa tu.. aku memang ade rasa kepala sakit. tapi malas nak layan... buat derk jek. maybe pagi ni baik la tu. dah tido kan...

alarm aku bunyi. nak suruh bangun la nak g keja. aku kena ada kat opis 6.30pagi. bermakna 6.30 pagi tu aku and the geng memang nak bergerak dah.. kepala aku berat. badan panas.. tekak sakit ! arghhh ! aku dah rasa bersalah dengan team. tapi.. kalau aku dengan demam-demam ni gagahkan diri jugak pegi... Lagiiiiii la aku nyusahkan team. kang aku melepet je tidooo.. tak buat keja.. lagiiii sakit hati team aku... terus je whasapp team leader.. aku tak dapat nak pergi aku demam. sama la dengan project leader. lepas bagitau diorang... memang aku tidooo jek.. kepala sakit.. x brapa nak ok. Aku ni pulak jenis manusia.. suka lambat kan makan ubat... sebab aku tak nak manjakan diri aku, bergantung sangat dengan ubat.. tengah hari bangun.. pinggang pulak sakit.. dengan perut lapar.. aduii.. waktu ni lahhh aku teringat Mie.. suami ku terchentaaa.... benda-benda macam ni la buat aku tak kuat bila dok jauh ni...

2 hari lepas. aku bangun tido.. mulut aku naik gelembung. dalam tu siap ade air bisa lagi.. Mie pecah kan.. nah.. ari ni siap nanah. tapi ari ni lagi better.. sebab nanah dah kurang and luka tu jd kering. tapi bibir masih bengkak. aku tak pasti kenapa. samada aku salah makan atau aku kurang air dalam badan atau panas keterlaluan dalam badan aku. aku pon tak tau... macam biasa.. aku memang tak pegi klinik. aku teguk air kosong banyak-banyak. ntah.. maybe sebab tu kot susut.

Ye lah.. tu serombong kapal. :p aku nak tunjuk bengkak kat bibir aku tak surut lagi. 

i need my husband.. :'(


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...