11 February 2015

Kejutan Katanya

Hari last aku kat Miros Jumaat, 30hb Januari 2015. Fuhh.. hampir 7 tahun di Miros. Akhirnya.. Bye-bye !

Ahad 25hb Januari tu Dudud ajak la pegi umah dia.. rumah yang selama ni kami tak pernah pergi sepanjang berkawan ni.. dengar citer, bff dia pon tak pernah sampai tu.. ekekeke ! choiii sangattt !

Pagi Ahad tu bangun awal.. pegi berniaga kat car booth sale kat area Tesco Semenyih. dalam tengah hari balik umah. dalam pukul 3 kalau tak salah bertolak la pegi umah Dudud kat Pajam tu.. Aku g dengan Day dgn Rara. Masa on the way.. tetibe Liya whatsapp cakap die tak boleh pegi.. sebab kakak die sakit.. masuk wad. aku, ok je la.. nak emosi pon tak.. sebab pikir.. jangan nak pentingkan diri sangat lah.. keluarga kot.. pastu Uyah pulak cakap.. mertua dia nak datang. Aku paham jek.. family 1st.. klu aku kat tempat Uyah.. opkos la kena pilih family kan.. nak buat macam mana dah tetibe datang.. pastu Kak Epah pulak.. cakap die pon tak dapat datang umah Dudud sebab adik die dari Melaka datang.. erm.. tak pe lah.. nak buat macam mana.. family mesti la 1st. aku pon paham jek.. boleh dikatakan setiap kali ada apa-apa program dihari minggu.. mesti ada yang tak dapat datang. yea lah.. komitmen dengan keluarga kan..

so, masa drive tu.. terpikir.. Hanem tak cakap apa2 pulak.. Hanemm ni datang ke tidak umah Dudud. Pastu malas la nak pikir banyak.. sebab pikir.. Hanem ade suami.. takkan suami dia tak boleh tolong hantar ke.. tak pon Hanem drive je la sendiri. Tapi pelik pulak.. Hanem tak contact plak kitorang ni. Dia tau jalan ke.. cuma cakap-cakap je la dekat Day. Day cakap Mk antar Hanem. ok..nanti kat umah Dudud aku, Day , Rara.. erm... boring.. kalau diikutkan malas nak pegi la dah sikit je orang. kang tak pegi sekarang.. bila taun plak nak sampai umah Dudud tu.. tunggu bongkok tiga la kot baru sampai sana.. =P

Sampai umah Dudud.. opkos la parking kosong. aku je la parking depan tu. Terasa.. ishk.. nape la last minit diorang ni tak boleh datang.. :( nak emosi lebih-lebih.. pikir balik.. diorang semua ade hal dengan family.. klu aku dalam keadaan diorang pon.. aku akan buat buat benda yang sama. ok.. lepas masuk umah Dudud, aku mintak nak g toilet. rasa kaki berpasir/kotor . yea la.. jenis drive tak pakai kasut :P masuk toilet tu.. masa basuh kaki.. dengar org jerit..

" SUPRISEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!! Sel mana Sel ?? 

suprise kejadah ? Keluar toilet.. nampapk la semuaaaaa adaa!! 

Liya, Uyah, Kak Epah, Hanem !!! caitt ! suprise nyeeeeee ! 

HAHAHAHA ! perasaan ? HAPPYYYYYYYY semuaaaaaa adaa ! yeayyy !! 

Rupanya diorang plan siap ada group whatsapp lagi 1. kehkeh ! Thanks la korang.. sangat sweett !! 

So, bermula lah aktiviti memadatkan dapur Dudud...

antek tak dapo Dudud


sorang masak. yang lain macam biasa lah. kehkeh
 Dah alang-alang dapat datang umah Dudud, habis semua aku ruang aku ajak bergambar.. kecuali atas ler.. kehkeh !

Alhamdulillah.. murah rezeki.. banyak makanan

Rupanya.. kemuncak makan-makan ni.. bila semua buat ucapan.. dan aku diminta buat ucapan.. ohmaii !!! Sedih kot.. berapa tahun kawan.. hari-hari ngadap muka memasing.. waktu lunch.. memang muka sama jek.. macam mana tak tacing.. dulu duduk sebumbung.. dari bujang sampai la sekarang dah kawen.. selalu je ade.. tup tup aku kena pindah ikut somi pulak.. macam mana tak tacing...

Terima Kasih korang.. menerima aku seadanya. suwitt sangat bila buat suprise.. aku terharu. korang pon tau kot.. macam mana tahap aku terharu.. :) yea, aku sayang sangat kat korang. :')


Oh.. bukan main jauh lagi diorang parking. semata-mata nak suprise aku. ohh ! manisnyaa kamuoranggg !! 



Terima Kasih . 




ok, bye ! =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...