29 March 2015

Teman Lelaki Upahan : Tak Boleh Move On !

Sejak jadi surirumah ni.. aku dok layan drama jek. tapi drama melayu ar. Aku tengok online. drama-drama mana yang aku terlepas.. mesti aku start tengok. walaupon lambat.. janji.. aku tengok.

Yang terbaru.. aku rasa episod drama ni dah hujung-hujung dah.. Orang dok cakap best. sana sini dok cakap pasal drama tu. Aku buat tak tau ja.. dok layan drama lain. Nak tau apa drama tu?

TEMAN LELAKI UPAHAN.



Hahaha ! orang dah dua puluh lebih episod.., aku baru nak tengok episod 1. Aku tak minat nak tengok sebab tengok pelakon dia.. cam tak best. HAHA ! tapi, ada la rasa nak tengok. sebab tengok hero dia. Ungku Ismail tu. Aku pernah tengok drama dia belakon sebelom ni. best jugak. tapi watak dia dalam drama tu cam serius, sedih.. so, aku ingatkan dalam TLU ni pon sama lahhh..

Bila settle episod ke 2. wallaweyyy ! aku tak tenteram dah nak maraton cita ni... Pagi-pagi, masak cepat-cepat. settlekan semua benda secepat mungkin. pastu start la maraton. bila aku dah start tengok.. bila Mie balik.. Mie pulak marah aku. kata aku tak tunggu dia.. arghhh ! dah kenapa kauu? lepas tu.. nak tak nak.. memang aku kena maraton lepas dia balik. so.. setiap hari.. aku memang tak sabarrrr tunggu Mie balik keja ! ohhmenggg... lambat nauuu nak tinggu pkul 5.30ptg setiap hari.. seboknyaaa dia nak layan jugak drama nihhh .. 

So,  aku amek masa 3 hari untuk maraton.. naseb baik lah 1 hari tu cuti. memang tengok sampai sampai pagi. naseb baik lahh internet memberi kerjasama dengan baik. sikit-sikit ja sangkut nye... masa episod akhir kat tv.. aku sanggup tak tengok sebab tak nak hilang mood nanti. tak suspen la kunun... kuikui ! 

sengal dan secocok
*gambar sumber google*

Kenapa aku suka sangatt tengok cita ni?

Sebab aku suka watak si El. dan suka tengok si cantek Kyra Lydia. El yang sempoi, kelakar, bergaya, manis.. (Bagi aku.. Ungku Ismail biasa-biasa sahaja. bukan tahan handsome teruk) dan aku suka.. bila El dengan bestfren dia.. Adam. rilek jek.. cool jek. macam tak berlakon. setiap kali ada diorang berdua.. memang TAK SAH lahh, kalau tak gelak.. eh ! tetiba suka Adamm jugak. sengal !
Kalau nak tau.. sampai sekarang aku angau lagi. bukak you tube pon asek tengok lagi klip promo yang ada. lepas tu, google pulak.. pastu guna # tengok pulak kat ig. angau kan? HAHA ! hari-hari aku dok bukak ig Ungku Ismail tuh.. KAHKAH ! ok.. bukan angau rasa nak kawen okk... jangan salah paham.

Lagu-lagu dalam drama ni pon BESTTTT ! aku dah buat playlist kat youtube. pastu aku play je sepanjang hari. HAHAHA ! gila kan??



ok, bye ! =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...