01 November 2015

Mana Nak Start ?

Alhamdulillah , dengan rasminya.. aku dah duduk rumah sewa baru.

Bab menghangkot barang semua dah settle dah. sekarang bab mengemas. oh maiii ! hat mana nak start dulu ni????








Rumah lama, aku tak tengok tv sangat walaupon ada tv. kenapa aku tak tengok tv, sebabnyaa tak de siaran. tak amek astro , njoi dan seangkatan dengannya.. selalu drama ape2 yang best aku selalu tengok online ja. aku selalu tau drama best ni bila trending je. haha! bila aku tengok ramai dok post kat facebook. aku akan google. haha ! 10 bulan jugak aku bertahan tuh.. dengan tak keja nya.. ko bayangkan.. hahaha ! bila pikir-pikir balik. tabahnyaa aku ! hahaha !

Hari ni hari pertama di rumah baru. rumah ni memang dah ada njoi. so sambungkan kat tv kitorang jek. pagi-pagi lagi aku dah bukak tv. baru rasa 'ramai' rumah ni. dan baru aku tau, pagi-pagi ni dah ada drama ! hahaha ! kesian aku... aku memang suka tengok drama. drama melayu, cina, korea, siam... janji drama.

Hari ni, lepas Mie pegi keja.. aku cam tengok ja semua benda. blur. mana nak start ni wey ??? hergh !


ok, bye ! =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...