12 March 2013

Happy Birthday To Me

 Assalamualaikum

Huh ! dah genap 27 tahun dah aku.. sekarang aku dah paham kenapa ada setengah orang sembunyikan umor.. mihmihmih.. aku tak sembunyi pon.. sebab aku totap sweet 20.. kakakakaka ! 

Alhamdulillah.. dikala umur 27 tahun ni :
  • Aku bergelar isteri kepada Mohd Azmi Mohd Samsudin
  • Masih menjadi pekerja Suriram. walaupon mendapat pelbagai 'ugutan
  • Dikurniakan kesihatan yang baik.
  • Mempunyai sahabat sejati yang ada dikala susah dan senang


ini gambo taon lepas. chees cake yang dibuat khas oleh Zura.. thankss Zuraa ! setaon baru publishh ! kehkeh



Diumur baru.. semoga aku :

  • Menjadi hambaNya yang solehah
  • Dikurniakan rezeki melimpah ruah ;)
  • Menjadi anak yang baik buat mama, ayah , mak & abah
  • Dikurniakan kesihatan yang baik
  • Bahagia bersama Incit Somi... 

Semoga apa yang ni 'azam'kan oleh aku.. aku mampu gapai.. In Sha Allah..



Tatatititutu~~



(^_^)V
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...