10 March 2013

Selamat Pengantin Baru, Along


 Assalamualaikum





Ni sambungan cerita SINI


Kami laki bini buat keja gila ari tu.. disebabkan kami tak dapat amek cuti.. dan nak jimat cuti.. kami laki bini balik kampung malam Jumaat.. dan kembali ke Kajang ari malam Sabtu. 2 malam berturut-turut tido atas bas.. kihkih ! tak daq pilihan.. kalau takbalik, tak sampai hati sebab cousin rapat.. sebab tu kami balik jugak.. dann... kami akan buat keja gila ni hujung bulan ni.. sebab cousin rapat aku kawen jugakk ! kali ni pengantin lelaki.. 

Selalunya aku balik Kangaq, aku akan pilih naik bas Sri Maju. ari tu pegi beli tiket, boleh pulak aku TERSALAH pegi kaunter ! tapi bila aku tengok dia dah siap tulis tiket.. aku cam tak sampai hati nak cakap 'cancel'.. walaupon harga tiket mahal rm3.. -_-".. selalu naik Sri Maju RM46. bas kali ni RM50.. bas yang dimaksudkan adalah KMK. Masa memula tunjuk tiket kat Incit Somi, aku dah dapat soklan.. "boleh percaya ke tiket tuuu ? " aku cakap.. " dah beli.. nak buat camne"

Memang betul lah keraguan Incit Somi.. malam tu bas sampai lambat. pastu seat pulak tak daq !! Alhamdulillah.. last2 dapat.. hehehe ! rezki nak balik kan.. ? tapi seyes, pas ni mmg TAK beli dah tiket kat situ... *kecuali terdesak yea 

Sampai pagi-pagi tu macam biasa.. Abah la mai amek.. pastu balik rumah.. tido sekejap, dalam pukul 11 lebey jugak kitorang g rumah kenduri.. masa tu pengantin tak balik make up lagi.. so, aku melayan je la cousin aku nih..

kitorang kan jarang jumpa.. so bila jumpa.. cam syiok la.. riuh la. pastu asek bergambaq je la.. 

sangat lama tak jumpa Pak Cik aku yang ni.. memang kena 'interview' la.. kihkih

Ni suasana kenduri ari tu .. 






mak dengan mak ndak :)


si pengantin baru :)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...