19 May 2011

Badminton

"oii !! waktu la ni.. orang tak p main badminton dah la.. orang p spa.. urut² kaki.. urut² badan.. buat facial.. yang hang ni p main badminton.. apa la .. " kata Azirah sewaktu aku meng'call' beliau.. hahahah !! ntah la.. semangat sukan menebal dijiwa kot ! hehe ! alhamdulillah.. aku ok.. takde rasa sakit badan ke hape.... hehe ! semalam sikit je orang yang g main.. yang len maybe sibuk tak pon ada la hal sendiri.. memang aku selalu main badminton ni.. setiap minggu kowt ! tapi kadang² tak p jugak.. bila ada hal.. hihi ! badminton ni aku start main dari aku belajaq kat IKBN Kuala Perlisss nuhhh.. masa sekolah tak main pon.. sekolah dulu main sukan len.. heeheh !! urm.. tak sabar tunggu Incit Tunang pindah sini.. rasa nya lau Incit Tunang pindah sini.. mesti dah jadi hasben aku.. heheh !! Lama dah tak main badminton sesama.. rinduu kowt !! haha ! semalam Dak Cuiyam hasben Rara tu cakap aku tak penah bawak Incit Tunang aku tu lepak sama.. Bukan tak mo bawak.. tapi jauhh la.. kitowang yang dating - mating ni pon kejap² je.. ni kan pulak nak ajak lepak sama.. haha !! sabau yea.. nanti bila dia dah bergelar Incit Hasben.. mest aku heret je dia.. hahah !! haa.. masa tu aku takot ko nyampah terus plak.. haha !!



ni la 1-1nya raket yang aku ado.. tu pon free.. huahua !!

okk.. muke sengal dengan botol air besau.. besa la aku memang bawak air bebayak untuk share dgn kengkawan .. daaa ~

rara mencuba untuk kelihatan kuruss.. erk ! kurus kahh ??
sek2 star..

ni pon star jugakk star parade.. haha

ok.. sangat kelihatan.. kaki ku kurussss.. aku nk badan yg kurussss :((

ketepi..ketepi.. (nada usop wilcha)

haa.. aen ! amekkk !! amekkkow..
mungkin ni last game yang aku maen.. aku bergelar bujang.. lepas ni.. kehkehkeh ! cuma harapan aku.. moga Incit Hasben aku nanti izinkan aku terus aktif bersukan cenggini.. :-) dah jadi Incit Hasben.. tak kan aku nak melawan plak kan.. sekarang ni kalau dia tak bagi.. aku cakap " alah,lau tak ikot cakap dia pon.. bukannya DOSA.. huhu !! lepas ni.. hhaaaaa..." :(( (sendirik mau ingat laaa)



tatatititutu~~


(^_^)v
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...