10 May 2011

S H I D I Z I W A

shidiziwa?? apa kejadah ni? makanan ka? baju ka? kasut ka? makhluk jepun ka? huahuahua !! shidiziwa ialah : SHIla + DIna  + aZIrah + WAn = SHIDIZIWA.. hihi !! sweet kan kami ? hihi ! ekceli kami berkawan dari skolah menengah .. dari tingkatan 1.. lama kan?? hihih !! dari budak baru period :P sampai la dah boley jadik mak budak.. hihi !! kami sama kelas masa tingkatan 1.. tapi aku paling rapat dengan Dina & Wan ja.. dengan Azirah kami tak join.. hahah !! masa tu dia ada bestfriend lain.. huhuh !! lepas tu aku & Azirah dok kelas len.. kira aku terpisah dengan Dina & Wan.. Azirah terpisah dengan bestfriend dia.. walaupon aku sekelas dengan Azirah.. walaupon tempat aku belakang Azirah.. aku tak rapat jugak dengan dia masa tu.. hihi !! lepas tu masuk tingkatan 3.. aku dengan Azirah turun kelas.. haa.. masa tu la baru kami betoi² rapat dan wujudnya nama 'Shidiziwa' ni.. hihi !! 

ni mase form 4.. waktu rehat kami memang macam nie.. :')

form 5.. aku memang pakai spek.. hihi !! Dina xdaq sebab dia tukang amek gambaq..

Lepas ja SPM.. kami memasing memang bawak haluan.. antara kami berempat,Dina paling pandai.. hihi !! result dia paling gempak dari kami bertiga :-) TAHNIAH beb (walaupon lambat.. ngehngehngeh!! ) Dina ke Matrik , Wan & Azirah ke Politeknik.. dan aku?? aku ke IKBN.. antara kami berempat.. aku sorang ja sambung blaja dalam bidang kemahiran.. :-) lepas habis Matrik.. Dina ja yang sambung ke peringkat Ijazah.. Wan menggenggam Diploma,aku dan Azirah , Sijil.. lepas beberapa tahun.. tup! tup ! Wan nak bertunang.. OMG!! tak sangka!! rasanya umo masa ni baru 23.. (muda lagikk .. haha !! ) sangat happy tengok wan dah diikat sebagai tunangan orang ;-) 

majlis pertunangan wan

azirah?? mest la tukang amek gambaq ni.. huhu
 lepas bergelar tunangan orang selama beberapa bulan.. Wan akhirnya mengakhiri zaman bujang beliau pada umo 24.. huhu !! tahniah beb !! tapi sedih la.. aku tak daq kat situ... :'(

majlis akad nikah wan.. tanpa aku :'(

lepas ni insyaallah aku plak akan ikot jejak wan :-) 2 lagi tu?? single.. sapa nak bekenalan bley la isi borang.. hihi !!
semenjak dua menjak tiga menjak ni... bila aku dekat² nak nikah .. aku jadi sedih bila mengingatkan kedua-dua BFF aku ni berada dalam kesedihan dikala aku dalam kegembiraan.. to both of u.. tabahkan hati.. ada yang baik akan menanti.. sesungguhnya DIA tahu apa yang terbaik untuk hampa..
aku sayang SHIDIZIWA !!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...