05 May 2011

Kerjalan : Rombongan MIROS ke Pantai Timur

Perghh !! bila sebut Cherating.. sah² la dah terbayang² syioknya cutii !! haha!! tak payah nak terbayang sangat lah... aku p bukan untuk bercuti bagai.. aku p sebab Rombongan Lawatan Sambil Belajar ke tapak projek seliaan JKR iaitu di kawasan ECER (bunyi macam budak skola kan?? ) tapak projek tu kat Kemaman, Terengganu.. tapi kami suma menginap di Cherating.. Legend, Cherating.. bagi aku memuaskan la tempat ni.. datang tak rugi.. huhu !! Lagi buat aku suka.. mesti la FREE.. kehkeh !! Aku rasa sesapa yang nak bercuti tu.. mai la sini.. tarak rugi punya lahhh !! (^_^) macam besa aku ni memang suka upload gambaq banyak².. Njoice !!


entah apa mimpi dak Leya malam tu.. sanggup bangun awal pagi masak.. perghhh !! macam tak caya !! huhu !! hihi !! aku tak beli apa² untuk breakfast.. so,tumpang sekaki la.. hihi !! dak Leya !!!!! Nasi ko Sedaappppppp sangat !! ( mata kat atas tangan kedada) TIMA KASEH Dak Leya !!!

nasi goreng sardin resipi Akmalia Sabadin
sepanjang perjalanan tu memang melantak nasi goreng sedap tak sedap Dak Leya tu ja.. aku bukan apa.. kang kalau aku tak makan.. kecit hati pulakkk.. (tapi sebenarnya aku lapar gilerrrr ) hihihihi !! Blurpppp !!! Alhamdulillah.. kenyang makan nasi goreng sardin tu.. semoga dimurahkan rezki Dak Leya.. huhuh !!
moh² g Terengganu

santekk kan ??
sampai kat pejabat tapak


taklimat sekettt
ni la kami dengaq..

buat² dengar je tu.. =P
aku kat pintu masukk... pintu masuk apa?? jeng..jeng...

abaikan tangan cacat aku tuhh =P

bila ada lawatan wajib bergambar besama kan??

dengar weh.. dengar..


ayuhh !! hehe ! dedebuuu.. 


Ni hasilnya :)


okk.. ni cara terbaru untum 'menstopkan' bas yea..

bos besa & bos kecit

berlatar blakang konkrit x siap

ok.. dengar penerangan

lagi skali 'hasil' lawatan tapak








suka la tu.. berdebu + panas.. huhu


orang darah manis terpaksa guna payung .. haha



nama saya Jamilah Bukan Jamilah
 ok.. dah penat g lawat tapak projek.. kini tiba masa untuk berehat.. tapi petang lagi.. so.. aku terjumpa la.. model tak siap ni.. suka sangat posing waktu senja.. aku sendiri takut nak snap pic dia.. hahaha !! 

mata ke atas tangan ke dada yea..

uishhh !! 'saya single lagi' kata beliau mempromotekan diri

disebabkan tangan model tu tak berseni.. ni ja hasil gambar aku.. hahah !!

sebahagian Lagend Cherating di malam hari

 antara aksi-aksi sewaktu menunggu bas mai amek.. hahah !! posing sakan kat lobi .. huhu !!

maek berkat dengan ibu ngandung.. hihi !! gatai ! =P

huhuh !!

harap nanti aku dapat merasa nikmat macam ni..
Cik Lina yang tinggi tapi sayang mintak Polis tak dapat.. huhu !!
Sepanjang aku kat Cherating.. boleh dikatakan banyak pelajaran baru yang aku dapat kat sini.. pengalaman baru pon yea jugak.. duit terbang pon yea jugak.. sebab ?? makan mahai lorhh !! sabar je la... (nada hantu kak limah ) kami semua makan kat luar.. kedai makan memang banyak di tepi jalan kat Cherating ni.. Tapi , hampa kena pandai pusing jugak.. tanya harga dulu sebelom order, atau tengok menu dia sekali dengan harga.. kalau tak memang hampa kena ketukkkk.. aku punya la jahat nakal.. aku siap mintak resit sekali.. lepas tu suruh dia letak harga setiap item.. haha !! tarik muka orang yang kira tu.. haha ! padan muka !! memang mahai la.. bek makan mcD yang ternyata sedapp.. walaupon mahai sket kan.. ni harga nak mahai.. makan tak sedap.. haha ! tapi sayang la plak.. aku x snap plak pic kedai tu.. huhuhu !! =P

sekian,

tatatititutu~~

(^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...