09 February 2013

Shopping Coklat di Kilang Beryl's, Serdang

Assalamualaikum





Lepas buat kerja kat sekolah Tamil area Serdang.. Kak Nurul ajak g Kilang Beryl's. Kilang ni kat Serdang jek. Dekat je la.. 

Perkataan SALE tu dah buat hatiku bergetarann.. 

ni kilang dia. bukan kedai dia naa.. kalau hampa masuk.. sure kena halau.. mukikikikik
nihaa.. kedai coklat dia.. pandangan sisi

pintu masuk 

kat dalam kedai. ramai kan orang ? maybe penyakit macam aku.. bila nampak pekataan "SALE'  hati bergetaran.. hahaha
Seyes mula-mula aku ajak Liya ikut Kak Nurul sebab nak tau tempat jek.. Bila dah masukkk.. mak oii !! tak boleh tahan lorr.. dan-dan tu jugak teringat.. Incit Somi memang gila coklat.. terus ambik.. masuk bakul.. ambik.. masuk bakul.. hahaha ! Lepas tu teringat.. weekend ni nak balik Kelantan. So beli la untuk bawak balik Kelantan pulak.. sambung ambik.. masuk bakul.. ambik.. masuk bakul.. hahaha ! Masa nak bayar.. aku je yang banyak.. Liya dengan Kak Nurul ciput jek. ceh ! Lily menghilang kejap.. kitorang dah kuar kedai baru die nak masuk.. 

Taraaaa !!! :)

kena claim dengan Incit Somi nihh..
Lepas membeli bagai.. nampak tempat comelll untuk bergambar.. Tanpa melengahkan masa.. mintak tolong Dak Liya amek kan.. maklum la.. orang pakai NOTE 2 kan.. gambar cantek laaa.. :) Naseb bek dia mau melayan.. tapi aku taw.. disebalik tu.. mesti la dia pon masukkk ! kakaka ! dah tau dahhhhh !!

Sebelah kiri anda Lily..sebelah kanan Liya

kalau lembu betul ni.. sumpah die tak pegang macam ni... besa la.. orang 'kampung'



yang ni baru aku. kakaka ! gemok sangat dah aku nih.. kuikui !



err.. nak sama saiz jek... heeeeeeee

ntah sapa ntah ni..


Aku pasti.. nanti sampai Kelantan.. sure coklat ni dah kurang... kakakakaka ! 


Tatatititutu~~





(^_^)v
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...