06 February 2013

Hotel Di Sungai Siput , Perak

Assalamualaikum..



Saja nak share hotel yang aku duduk masa aku outstation ari tu.. Kat Sungai Siput ni susah jugak nak dapat hotel. Sebelom ni team aku dok kat Hotel Zauzauzing (hotel bajet) aku bukan belagak. tapi aku tak berapa nak tenteram duduk Hotel Zauzauzing ni.. Isu keselamatan la. yea la.. pintu kunci selak jek.. Tambah untuk perempuan. Lain la kalau dok Hotel Zauzauzing dengan Incit Somi ke, takpe la jugakkk.. tak risau sangat. 

Team kitorang buat kerja di Sungai Siput. Before ni kitorang menginap di Kuala Kangsar. Tapi amek masa dekat setengah jam jugak la. untuk sampai ke Sungai Siput. Rugi masa tido aku.. :P dah la pagi-pagi kene terpacak kat Sungai Siput ni pukul 7 tepat. So dalam pukul 6 am dah kena gerak. So, pukul berapa mau bangun ?? kihkih ! Disebabkan msalah itu..(sayang tido) kitorang cari la hotel area Sungai Siput. Dalam taon-taon lepas.. memang terpaksa tido kat Hotel Zauzauzing la.. hati tak tenteram oi ! Alhamdulillah.. baru-baru ni kitorang pegi.. dah ade hotel baru lahh !! MH HOTEL !!! 


Aku rasa ni hotel terbesar di Sungai Siput
Terus memasing muka teruja.. kali ni mau test hotel ni. tapi aku rasa okay sangattt ! kalau hotel macam ni, mestilah kesealamatan terjaminn !! tido sorang dalam bilik pon tak pe.. :) pastu yang bestnye.. tak payah pening-pening nak cari tempat nak breakfast.. dah include. cume kene bayar mahal sket la. mahal sket dari Hotel Zauzauzing maksud aku. 

Hotel baru.. tak ramai pon yang menginap kat sini. tu masa kitorang pegi la. hari bekerja.. kalau musim cuti.. idak le teman tahuu... 

lobi
lobi

lorong untuk ke bilik :)

Harga hotel ni aku rasa standart jek. Aku amek bilik yang ada katil queen. Sebab perempuan bertiga. Aku gatai nak dok sorang. 2 orang duk bilik sebelah. Bilik kitorang boleh connect.. sepanjang aku masuk bilik.. memang aku bukak je pintu kat tengah tu.. sampai la ke pagi.. hikhik ! Takot terlebih tido, atleast diorang boleh la tolong kejut aku.. kikiki ! 

memang selesa la tido.nye. pagi-pagi nak bangun pon liatt ! 



toilet pon cantek 

dalam bilik pon ada wifi. setiap bilik password berbeza. jangan tanya aku kenapa. aku tak tau. aku tau guna jaa.. hihi


aku suka kat tempat shower tu





aku ni jenis akan kutip menda comel 3 bijik tu. pegi la hotel  mane pon. aku kutip. pakainye idaqqq!! kikiki


Breakfast.. kenyang. cuma tak banyak menu. maybe sebab tak ramai lagi kot. yea la.. maybe next time kitorang pegi makin banyak menu ! yummy ! sukaaa ! sebab?? tak yah pening carik tempat breakfast. kikiki ! sorry disebabkan aku ni pelahap.. jumpa ja makanan aku dah lupa nak amek gambar. kikikiki ! :)





for more information : TEKAN SINI



**masa aku duduk kat sini, peti ais kecik tu takde, sekarang aku tak sure**


Tatatititutu~~






(^_^)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...