07 February 2013

Selamat Pengantin Baru Wan & Ija

Assalamualaikum




2 Februari ari tu aku ada g wedding officemate. untung dia aku dapat pegi. (bajet retisss bluekkk !! ) Aku ni jenis susah nak g. haha ! bukan sesaja taw.. selalunya mesti ada halangan.. Kalau nak diikutkan ni lah wedding officemate pertama yang aku g bersama-sama Incit Somi.

Kitorang ni.. kalau nak kuar.. memang comfirm aku yang siap dulu.. yea la.. aku siap kadang-kadang dekat sejam. ntah apa aku buat pon tak taw la. muka belengaih macam tu jugak.. hahaha ! bila sampai part aku nak pakai tudung, baru la aku suruh Incit Somi mandi. hehe ! bila aku siap pakai tudung semua.. aku lepak tengok tv dalam 5 minit macam tu.. Incit Somi dah siap.. nampak tak betapa berbezanya kitorang. hehe ! 


bila tunggu incit Somi. aku dok snap syiok sendiri. bawah mata kanan aku macam ada jerawat. tapi tak hilang-hilang. jangan jadi tahi lalat sudah la. nant macam Neelofa pulaks. *bapakla perasannn ! kahkah ! 
Begitu panjang mukadimah aku kan ? hahaha ! gasak laaa ! belog aku ! kikikiki !!

Wedding ni kat Ampang. Aku ni bukan tau sangat area Ampang ni. (GPS ni tak berfungsi. haha ! ) Selalunya aku lalu kat MRR2 tu ja untuk ke Setiawangsa (rumah kak ipar aku) or untuk balik Kelantan lah. Ape lagi kan ? So.. memang aku tau jalan tu saja la..(tak cukop meluas lagi fungsi GPS ni, kakaka) Baru aku taw betapa jammed nya Ampang ! lalau depan Ampang Point tu.. mak datukk !! cukop-cukop la aku jammed sekankang kera kat Semenyih tu.. aku rasa aku tak boleh tahan kalau aku dok Ampang..

On the way
Aku dah la tak biasa jalan kat Ampang ni.. memang bertawaf la jugak kitorang.. carik petunjuk tak jumpa.. Tanya orang.. baru la jumpa.. betoi la pepatah tu.. malu bertanya sesat jalannn .. rumah pengganti rupanya dalam kawasan masjid.. sampai ja.. pengantin tengah posing-posing atas pelamin.. kitorang duduk semeja dengan Amirul + Lin dan baby Qis yang makin comel tu ! mak oi mata budak kecit tuuuu !! mengancam habisss ! bersinar jaaa !! mata besar... comey sangattt !! tak sempat amek gambar sebab diorang balik masa aku tengah makan.. makanan masa kenduri tu.. betoii sedapp.. terubat la rasa hati mengharung jammed tadik. kihkih ! 

Waktu nak balik, salam-salam pengantin.. pengantin ajak bergambar. Aku takot Incit Somi je tak nak.. tapi tak sangka pulak die okay.. aku lagi okay lahh .. :)  kedua-dua mempelai ni officemate aku.. kirenye laki bini keja tempat yang samalah.. cuma lain pusat/bahagian sahaja. Jimat jek. g office sesama.. Lunch boleh sesama... :)

pengantin duck face. kihkih

agaknye ape la yang ditakutkan pengantin perempuan tu kan ? jeng3 !! 




Selamat Pengantin Baru Wan +  Ija.. 
Semoga Berkekalan Hingga Hujung Nyawa... 







Tatatititutu~~






(^_^)V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...