13 June 2013

Tak Ada Motif (Jangan Baca)

Malam tadi.. dalam pukul 9 aku dah tido. Bukan apa.. letih bebenauuu.. ntah apa aku buat kat opis pon aku tak tau.. tahap mengantok tuu bukan mainn dasyat lagik...


Setiap pagi aku akan bangun pukul 5.45am. Bukan disebabkan tempat kerja aku jauh.. tapi tempat keja suami aku jauh. Secara tak langsung aku pon awal lah. Okay lah tu.. sekarang tak bermasalah sangat bab thumb print merah. Kihkih... 

Hari ni pukul 5.45am aku baru tengok handphone. Haha ! Ada orang tu sanggup whatsApp gambar baju kat aku. Semata-mata nak tanya pendapat baju mana yang cantekkk untuk jumpa oppa dia. Kihkihkih ! Sorry yea... lepas Teduhan Kasih.. aku kene buat keje rumah. Terlupa nak belek handphone.. haaa ! Nampak tak betapa aku komited ?? Kahkahhh !!


Disebabkan aku tido awal.. sah-sah aku tak dinner.. pagi nih lapaq gila !! Terus g RBZ tapau maggi goreng. (Padahal sekarang aku breakfast dengan oat) lapar sangat kot... habis sebungkus. Plus aku minum ESP dari Shaklee. Blurppp ! Alhamdulillah kenyang... so sekarang... nak start keja pon macam semangat sikitlahh ! *inisemuapoyo


Selamat hari Khamis. Mulakan pagi anda dengan sarapan berkhasiat ya !


***Takde motif aku membebel hari nih..  ntah hapa-hapa.. Terharu jugak korang baca sampai habis. Sebab dah cakap dari awal JANGAN BACA.. Haha ! ****
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...