09 June 2013

Muhammad Qhaliff

Haaa.. ni adik Suchan... post sebelum nikan aku ada cita pasai kakak dia... kali ni baru dapat snap gambar Qhalif.. macam senonoh sikit gambar aku snap kali ni. Before ni aku ase macam hampeh jek... Hahaha


Kitorang semua tak panggil Qhalif ni dengan panggilan Qhaliff.. kitorang panggil die Kolit. Tak pon Ciki. Hahaha ! Nama Ciki ni jauhh bebenauu dari nama sebenarr... ntah la mana dapat...

Pak Cik & Mak Cik sedara Incit Somi cakap muka Kolit ni macam Incit Somi.. Korang nilai sendirilah.. aku tengok banyak kali.. tak de rupa pon.. maybe muka Incit Somi masa kecik... Aku mana nak tau muka Incit Somi masa kecik...


Aku dapat snap pic ni masa petang tadi Family mertua datang umah.. tercungap gak ar diorang.. hehe ! Nak buat macam mane.. rumah aku penthouse tanpa lift. Kihkih ! :) macam biasa.. takde la gambar diorang.. sebab aku segannn nak bergambar bagai depan diorang. Heheheeeeeee :D


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...