10 June 2013

Yeayyy !!! Mak & Abah datang rumahhhh !!!

Hari Isnin yang lepas mak, abah, maggi dan amid datang umah aku. Memang aku terrrsangatlahh happy.. yea la.. family datang dari Perlis kot... tambahan pulakk.. mak aku memang tak pernah jejak kaki kat umah aku nih... banyak tempat aku nak bawak g. Yea la.. excitedd kott boleh bawak family jenjalann.. selama ni aku laki bini jek...


Family aku sampai pagi Isnin. Aku amik cuti hari isnin dan selasa. Semata-mata family aku. Tersangat happy lahhh... pagi isnin tu family aku sampai dalam pukul 5am. Aku berjaga sampau pukul 7 sebab nak mengantar Incit Somi g umah kawan dia. Sebab die nak kena outstation. Saja ajak Amid dengan Maggi. Incit Somi macam biasa la. Drive macam orang nak race. Kitorang yang dalam keta ni dah macam mesin basuh. Ke kiri.. ke kanan.. haha..


Lepas hantar Incit Somi.. balik rumah. Rehat.. dalam pukul 11 am macam tu aku kejutkan semua orang yang ada dalam rumah... ajak g IKEA. Haha! Bukan la aku nak jadikan IKEA tu rumah kedua aku.. (bak kata Rara) tapi memang tu niat aku. Nak bawak mak aku pegi sana. Maklumla Perlis mana ada IKEA :p abah tak ikut sebab abah malas drive. Pastu nak g satu keta x muat pulak. Huhu!








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...