22 October 2015

Baru Aku Tau !

Pernah tengok video dubsmash ni?






mesti pernah kan? atleast sekali lalu kat news feed facebook ko.. tak pun kawan-kawan whatsapp group ada hantar video.

mula-mula aku tengok.. tak lawak pon 'pompuan' ni. lepas tengok video yang terbaru.. yang gambar kedua baju kotak tu.. baru aku tauu.. dia BUKAN pompuan ! Lelaki wehhh ! terkejuttt ! muka perempuan sungguh!

Tanpa tudung. haha! *sumber dari FB beliau *

kulit muka cantekk.. haha ! aku ada masalah sikit.. kalau tengok kulit muka orang flawless aku tetiba jadi kagummmm amatt ! teringin nak kulit cantek macam tu..

macam mana aku tau? sebab video yang terbaru ni dia buat dubsmash 999. baru aku rasa lawak gilaaa!! sebab dia berjaya hasilkan video yang macam suasana betul. dengan mak nyah nyerr.. dengan konon polis nyaa.. haha ! video ni yang aku rasa lawakk gilaaaa ! 5 bintanggg hakak bagikkk !

Aku pulak manusia yang jenis.. kalau video tu lawak atau berjaya buat aku tertarik.. memang aku CONFIRM baca komen-komen! sekali baca kat komen.. laa... baru tauu dia LELAKI ! dari situ dapat cari FB dia dengan IG. stalk la dia.. hahahaha !

akak kagum dengan ko dek nonn.. kulit mukaa.. alahai.. tu yang hakak paaaaaaling jeles dik nonnn!

Semoga berjaya dalam bidang yang diceburi yea.. *ayat biodata sangatttt*




ok, bye ! =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...