25 October 2015

Terima Kasih h2m !

Start taon ni dengan rasminya.. h2m buat kutipan wang ringgit. (saja over guna perkataan wang ringgit) kutipan ni untuk hadiah untuk setiap birthday h2m. kiranya setiap kali birthday dapat hadih dengan kek sepotong.

untuk tahun 2015 birthday aku sebagai pembuka tirai. birthday aku bulan 3. terawallah diantara kami ni.. disebabkan aku tak ada di Kajang.. terpaksa ditangguhkan sehingga aku ada disana. sweet tauuu ! 

kebetulan masa bulan 6 kalau tak salah aku.. haihh ! diri sendiri pon lupa woi ! 

aku dapat interview di SPA Putrajaya. 

bila lokasi interviewnya di Putrajaya.. sah-sah lahh aku akan mmintak tolong Day untuk amek aku dan aku tumpang tido umah dia atau pon tido dirumah aku sendiri di Semenyih tu.. 

Aku sampai di Putrajaya Sentral tu dalam pukul 1 lebey hari Jumaat. saja la aku pegi awal. sebab aku tau.. masa lunch Jumaat ja semua orang ada. kalau weekend masing-masing memang ada hal sendiri. Day datang amek dan terus ke Padi House, Putrajaya. 

Semua dah ada kecuali Rara. aku tak ingat Rara ada hal ape ntah hari tu.. sokayyy Rara.. sokayy..

Dudud tu sweet sangattt ! cuti pon datang siap bawak anak ! uwittt angat yer tuhhh .. eh, yang len pon uwitttt :)
Lepak sekejap je la.. sebab lepas tu masing-masing nak kena masuk opis.. kan hari keja... tak pe jek.. sekejap tapi berkualiti. hehe ! 

pendekkan cerita.. aku pon dapat la hadiah aku.. suprise tak suprise sangat lah ! kikikiki ! =)

kotak untuk simpan aksesori & kad ucapan
Thank You korangg . aku suka sangat hadiah ni. sebab aku suka simpan barang-barag aku dalam bekas bertutup. selalu letak dalam tin biskut jek ;p

yang sebenarnya.. kotak ni aku tertinggal ari tu. lupa nak bawak balik.. lepas aku balik dari Vietnam aku dah pesan kat Day tolong bawak barang-barang tu ke rumah dia kat Labu. (sebab malam yang aku nak balik tu..aku balik dari Labu.. )

Bagi aku.. besttttt sangat hadiah aku kali ni... memang aku rasa nak beli pon menda alah ni. tapi selalu bertangguh-tangguh.. 

Sekarang dah selamat mendarat di Langkawi dah kotak pinkku yang comel inihh .. 

suka sebab dia tak besar sangat tak kecik sangat. lepas tu opkos sebab PINK ! 

Ada kunci
Ni isi dalam 
ada tempat letak cincin & tempat letak brooch

kat bawah ni ada ruang boleh la letak gelang ke, jam

Laci kat bawah.. ni pon boleh letak sepit rambut ke, butang ke.. 

Ni kunci ada dua. moga tak hilang la salah 1. 
Terima Kasih, Korang.. kad yang Uyah buat pon aku suka. aku kan suka hasil tangan Uyah... hehe !

Taun depan masih lagi mengekalkan tradisi ni. aku pon tak tau aku dapat apa taon depan. haha ! lagi 5 bulan birthday aku.. haha ! lagi 5 bulan nak masuk 30 woi !! tapi perangai kalahkan budak lagi nihh! hoihhh !


Terima Kasih.


ok, bye ! =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...