08 October 2015

Tertangguh

Entry aku pasal Ho Chi Minh terbantut seketika. bukan sengaja. masalah kesihatan yang tak dapat dibendung. bukan apa sangat pon. demam jek.

demam aku kali ni pon.. aku rasa demam paling teruk sepanjang 4 taon kawen. hehe ! pestime Mie handle aku demam teruk lah kiranya.

dengan sakit kepalanya. dengan badan seram sejuk menggigil. tak selera makan, badan pon panas gilaaa...

Aku dah pegi klinik pagi semalam. dah amek ubat semua. so, semalam tido la aku 1 ari. tak sedar lansung. lalok ubat jugak ni. malam tadi pon aku ada makan ubat jugak. pagi ni bangun lalok lagi. dalam lalok tu.. aku nak buat semua benda. maksud aku nak buat rutin aku hari-hari..

tapi ntah..rasa cam mana ntah. tak sedap badan jugak.. lalok lagi kot.

"ha.. update blog tak lalok ke? "

mesti terdetik pertanyaan macam ni kan?

aku update sambil baring. guna telepon..

aku sekarang ni, nak buat semua benda serba tak kena nih. dengan pahit mulutnya.. tak selera nak makan.

tak tau sama da demam ni berpunca dari jerebu atau pon sebab bdan terkejut aku kuat berjalan. =p

doakan aku cepat baik tau..

ok bye !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...